keskiviikko 2. helmikuuta 2011

80 !

Mä tein sen !
Sain meinaa vihdoinkin kameran alle sen ellokselta tilatun ihanan ruutupaidan, joka on niin monta kertaa pitänyt ikuistaa asun kanssa, mutta aina on jäänyt tai unohtunut.
Nyt se kuitenkin onnistui, joten pidemmittä puheitta:

























Oon saanut pikkusiskon nakitettua hovikuvaajan rooliin aina sillointällöin, ja myönnetään, että hoitaa kyllä hommansa ihan moitteettomasti. :)

Mulla oli tossa paidan kaverina ikivanha äidiltä pöllitty pitkä vyö, joka kivasti kursi tota paitaa kasaan, ja toi esiin mun olematonta ruumiinrakennetta (ja myös korostaa näköjään kivasti mahaa. Ei, en ole raskaana.).


Nyt kun vauhtiin pääsin, haluaisin esitellä teille pari muuta lemppari- juttua ton paidan lisäksi.
Ensimmäinen on mun vakio datausmesta:




















Tässä vaiheessa muistutan että kyllä, asun vielä mutsin hoivissa, kun kuitenkin joku kysyy että oonko ite sisustanu tai jotain :D
Tossa on mukava löhötä kannettavan kanssa, ja kurkkia mitä ulkona (jep, olen auttamaton stalkkeri) tapahtuu. Lisäksi tästä (hmm, istun tässä muuten parhaillaan..) on mukavan lyhyt matka keittiöön.

Ja kun keittiöön päästiin, niin se toinen lemppari:




















Nimittäin Frezza Chokomint♥ Ihana kahvinkorvike Varsinkin jääkaappi-kylmänä.


Ei näistä kuitenkaan sitten sen enempää, allekirjoittanut lähtee kohta pistämään monot jalkaan ja suksii kuuseen. Ihan oikeesti.

Ilanjatkoja !

ps. huomenna jatkuu jälleen torstai-illan ihanuus, nimittäin House ! Kuka muu odottaa yhtä innolla Housen dignooseja kuin minä ?=)

2 kommenttia:

  1. ihana tuo ruutupaita, ja tosi kiva ulkoasu sun blogilla:)

    VastaaPoista
  2. hih kiitsat :) toi ruutupaita on kans yks mun lemppareista tällähetkellä:p

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)