torstai 28. heinäkuuta 2011

"Liila ei ole kauden trendiväri"

Olin eilen kiertelemässä kaupungilla, ja käväisin paikallisessa Onlyssä aikeinani ostaa pari perustoppia. Haeskelin kovasti lilaa toppia, ja kysäisin sitten myyjältä niiden perään. Myyjä sitten ilmoitti, että kyseinen väri ei ole tänä syksynä in, joten lilaa toppia ei tule näkymään heidän hyllyissään. No just..

Kyseisestä härdellistä inspiroituneena päätinkin sitten koeajaa lilan dependin (163).





Varsin kaunis lilan sävy (vaaleampi kuin kuvissa). Tykkään myös lakan koostumuksesta, kaksi kerrosta riitti peittävään lopputulokseen. Kaveriksi myöskin Dependin sävy 222, ja rajaukset hopealla art linerilla.

Olen huomannut, että kynteni ovat paljon paremmassa kunnossa, kun en ole pitkään aikaan viilaillut niitä. Olen jättänyt kynsiviilan kesälomalle, ja antanut kynsien kasvaa villinä ja vapaana. Tätä täytyy kokeilla useamminkin :)

Miltäs näyttää ?(--:

2 kommenttia:

  1. Onks sulla liian kova viila, tai sit teet jotain väärin :D lasi viila on paras :)

    VastaaPoista
  2. Mä en tiiä... :D mulla on kyllä se iki-ihana trindin lasiviila... mut ehkä käyttäjässäkin voi olla vikaa... :p

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)