tiistai 9. lokakuuta 2012

Vastoinkäymiset vahvistaa ?

Hyvää iltaa, god afton.




Mainitsinkin tuossa reipas viikko takaperin saaneeni korvatulehduksen, eikä olo muutenkaan ollut kovin kehuttava. Antibiotit tuli ja meni ja kaikki tuntui olevan kunnossa. 
Keskiviikkoisen ratsastustunnin jälkeen olin jälleen kipeä, selkä jumissa ja päässä pyöri. Suunnittelin varaavani ajan työterveyshuoltoon hakeakseni lähetteen työterveysfysioterapeutille. Samalla voisin näytää korviani, ja varmistaa, että ne ovat kunnossa. 




Tänään vihdoin pääsin vastaanotolle. Lääkäri oli sitä mieltä, että selkäongelmani johtuvat purentaviasta (ala-asteikäisenä sitä on hoidettu, mutta koska purentavika ei haitannut tuolloin elämää, jätin hoidon kesken). Sain lähetteen röntgeniin. Lääkäri oli myös lähettämässä minua leukakirurgille, mutta sain vältettyä sen lupaamalla etsiä vanhat purentakiskoni. 



Niinjoo, ja olihan siellä se välikorvan tulehduskin. Ja antibiotille jälleen.

Onneks mulla on huomenna vapaapäivä, mulla ei oo tänään liikkunut päässä muuta kuin silmät.  Toivottavasti te ootte säilynyt terveempinä kuin meikäläinen :)

2 kommenttia:

  1. Enään et voi sanoa että mä olen aina kipeä :D T. flunssa melkein selätetty, vaihdettiin heikkoihin veriarvoihin ja energiavajeeseen :DD

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)