torstai 2. toukokuuta 2013

Hiukset !

Hellou ! 

Kakskymppinen Lilli täällä moi.
Mulla on edelleen se h*lvetin korvatulehdus. Ei mulla muuta. Ensviikolla mulla on aika omalääkärille, saas nähdä... Mä veikkasin jo, että meillä on työpaikalla hometta, homehan aiheuttaa kaikenmoisia oireita, right ? Alkaa pikkuhiljaa ottaa hattuun tämmönen ihmesairastelu..




Huomaatteko jotakin uutta ? Mulla on meinaa hiukset (myös noi korkkarit on uudet...)! Uusimman cosmon mukana tuli glitterin hair guide, jossa oli ihania kesäkampauksia. Bongasin sieltä myös clipsipidennykset (29,90e), ja aattelin et "äiti mä haluuuuuuuuuuuuuun". Kaikkimullehetinyt, vai miten se meni..:D 
Mun tuurilla glitteristä oli tietysti kaikki ruskeet pidennykset loppu, joten ostin sitten sen näytekappaleen, vaikka siinä oli latvat menneet vähän huonoksi, mutta pitihän niitä muutenkin leikellä, joten -25% ovh:sta ja tukka on mun.
Tää jatkohiirenhäntä istuu itseasiassa ihan hyvin mun lyhyeenkin tukkaan, ainakin tolleen auki, tykkään ihan simona :) Saipahan taas vähän lisää inspistä omien hiusten kasvattamiseen. 
Mitäs tykkäilette ?

Nyt mä himmailen itteni ihan vaan johonkin. Muksaa loppuviikkoa :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)