perjantai 24. tammikuuta 2014

Habankasvatusta

Huomenta tyypit ! 

Yks ihmeen aamuvirkku täällä kirjoittelee. Mulla on tänään iltavuoro, mutta kappas kun nousinkin jo seiskan jälkeen sängystä. 
Pitkät aamut on mun lemppareita. Pari kuppia kahvia, aamun lehti, uusin Cosmo ja Fit. Ohessa peppukeskustelua kavereiden kanssa whatsapissa. 

toppi: H&M, housut: SOC

Eilen mä olin kuitenkin paljon ahkerampi. Fillaroin (kyllä, tuolla pakkasessa) kymmeneksi Fitille jumppaan. Tunnin rvp+vatsavartti- rutistuksen jälkeen olin melko varma että kuolen. Tosin fiilis oli pitkästä aikaa tosi huippu. Oli kivaa olla ryhmäliikuntatunnilla, mikä on mulle tosi harvinainen fiilis.
Jumpan jälkeen jäätiin vielä L:n kanssa tekemään mulle uutta saliohjelmaa. Motivaatiota on taas kertynyt sen verran, että tehtiin kaksijakoinen ohjelma. 
Treeniohjelman lisäksi kartoitetaan myös hieman mun syömisiä. Vaikka oonkin oppinut syömään terveellisemmin viimeisen vuoden (hetkinen, vaiko kahden ?) aikana, on mun ruokailutottumuksissa varmasti vielä parantamisen varaa. L kehoitti mua pitämään ruokapäiväkirjaa kolmen päivän ajan, johon pitää merkitä ihan kaikki syöminen, tyyliin "Vaasan taikaruis 1 siivu, oivariini vähärasvainen 1 tl, oltermanni 17% 2 siivua" jne jne. Melkoinen homma.


Sieltä se haba tulee :) 

Tänään ja huomenna on treenivapaata, ja sunnuntaina testailemaan uutta ohjelmaa. Sitä ennen kuitenkin pari iltavuoroa. 
Mukavaa viikonloppua kuitenkin teille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)