sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Lazy sunday in your ass

Mä tulin pikaisesti heittämään kuulumisia ennen töihin lähtöä. 

Mä oon ollut tän viikonlopun iltavuorossa. Lätkämatsien seuraaminen on tuottanut hieman hankaluuksia.. Oon tehnyt pikavisiittejä mummojen luokse siinä määrin, miten on vaan aikataulut antaneet myöten, koska muutenhan mä oisin jäänyt katsomaan peliä mummojen seuraksi. Eilen ei ollut kuin ehkä kaksi muoria, jotka eivät matsia katsoneet. Buu ! Kolmannen erän viimeiset viisi minuuttia mä kuitenkin katsoin erään rouvan kanssa ja voi sitä riemun määrää !

Huomenna suunta taas puntille. Me tehtiin perjantaina kehonkoostumusmittaus, ja tulevalla viikolla olis tarkotus puhua vähän mun ruokailutottumuksista. Näistä jutuista kirjoittelen sitten ensi viikolla. 

Nyt mä alan keräilemään itseäni viimeistä iltavuoroa varten. Muksaa sunnuntaita !


Riemukas asukuva marraskuulta, tupariviikonlopulta: paita: cubus // hame H&M // korut: pieces, nomitation, guess // laukku: italiasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)