tiistai 14. syyskuuta 2010

Heräteostoksia

Mulla oli tänään hiukka huono päivä (ei siis oo enää), koska tajusin että mun opintotuki ilmeisesti lakkautetaan koska mutsi sai palkankorotuksen yms.
Noh, mikä onkaan paras lääke maksimaalisen megavitutuksen multihiupentumaan ? No shoppaus tietenkin !
Koulun jälkeen suuntasin siis Seppälään, jossa kiertelin ja kaartelin, hypistelin ja ihmettelin.

 Käteen jäi nämä:

Models own huulikiilto 4,94e
Sävy LG11 Violet Cream

Miss Selene minikynsilakka 1,95e
Sävy 10

Hakaneula- kaulakoru 3,95e

Sen lisäks että mua on ketuttanu asiat ja oon lääkkeeks shoppaillu (voiks tota shoppailuks loppujenlopuks kutsua ?:D ) ni oon myöskin kirjottanu koulutehtävää Kulttuurien Tuntemus- kurssiin liittyen. Tarkoituksena oli kertoa (omassa tapauksessani) venäläisestä asiakkaasta; millainen hän on, mitä tyypillistä venäläistä ja blabla.
En toki turhan myöhään taaskaan sitäkään aloittanut, deadlinehän on vasta huomenna ?




Kuten eilen kerroin, niin meen tänään koulukavereiden kanssa kattomaan elokuvan joka kertoo Kellokosken prinsessasta.
Aika moni on sanonu et se oli tosi hyvä, täytyy toivoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)