torstai 16. syyskuuta 2010

-otsikko-

Mua lievästi ihmetyttää mihin meijän kaikki -just sopivalla korkeudella- olevat hyllyt/pöydät/senkit on kadonnu. Mulla ei meinaa oo yhtäkään hyvää ja järkevää kuvausalustaa.

Kuitenkin. Mulla alko tänään viikonloppu ja oon aika tyytyväinen, meinaa tää viikko on ollu tappotylsää kaheksastaneljään puurtamista.

Mun pitäis saada skootteri huoltoon. Ainoo ongelma tällähetkellä on se, että ainoo Piaggio- merkkihuolto Hyvinkäällä on Mopokellari, jonne oon koittanu soitella viikon tuloksetta, ja kun tänään sielä kävin, oli liike kiinni. Totaaa...
Jos joku tietää miksi Hyvinkään Mopokellari on _oikeasti_ kiinni, niin voi kertoa minullekin ?

Ja sitten päivän asukuvat :)

Neule t-paita: Only
Farkkulegginssit: Seppälä

Seppälässä oli muuten farkkulegginssit tarjouksessa 19,95. Normaalisti noi kuvissa näkyvät maksais 29,95.



Tällaisilla teinipeili/ihmeviritys- kuvilla mennään kunnes nappaan itselleni oman hovikuvaajan. Vinkvink, Hovikuvaajan paikka auki ?:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)