maanantai 1. marraskuuta 2010

Asian vierstä

Mä en ole urheilija. Mun yleiskunto on täysin olematon.
Maata Näkyvissä- festarit on vajaan kolmen viikon päästä. Festarit on urheilua. Miten mun täysin olematon yleiskunto tulee kestään sen eturivissä riehumisen.
Vastaus: ei mitenkään.
Ratkaisu:




















Ei kiesus, saa kyl nähdä mitä tästäkin tulee (veikkaus: ei mitään). Mä nauran mun tavotteelle käydä kaks kertaa viikossa uimassa (ei siis vaan löhöömässä terapia- altaassa).

Lakkasin eilen muuten kynnet sillä uudella Graffiti Nails- kynsilakalla, ja tykkään tästä tuloksesta :)




















Kyseessähän siis oli Isa Doran Graffiti Nail Top- kynsilakka, sävy 806 Subway Green, alle laitoin ikivanhaa Lumene Get Colour- kynsilakkaa, sävy 32 Talvi Tuoksuu.

4 kommenttia:

  1. Mistä ostit ton Graffitin? Kun sitä on mainostettu muissaki blogeissa..

    VastaaPoista
  2. Helsingin Sokokselta. En oo muualla vielä törmännyt:o

    VastaaPoista
  3. tää on perseestä! Tota lakkaa ei myydä missään täälä eikä missään nettikaupassa -.- ja mun on pakko saada :)

    VastaaPoista
  4. hmphm, tylsää :/ en oo tosiaan itekään (vielä) törmännyt muualla ko tual sokoksella, mut uskoisin et sitä tulee muuallekin myyntiin. tsemppiä etsintöihin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)