lauantai 8. tammikuuta 2011

Huomaatteko mitään uutta ?

Jes, jes ja jes !




















Mulla alko jo pikkanen kriisi pukkaamaan päälle, ko tajusin, että mun hiukset on ihan liian pitkät, ja aikoja sitten kasvaneet pois mallista.
Luojan kiitos, ratkaisun pulmaan tarjosi parturi-kampaajaksi opiskeleva kaveri, joka kiltisti tänään aamupäivällä hipsi meille ja napsi mun hiukset taas säädyllisiin mittoihin.




















Samalla pikkasen fiksailtiin tota mallia, ja sain otsatukan. Mun aikasemmat otsatukat on kasvanu suvereenisti ulos mitoistaan, saa nähdä onko tässä seuraava.
Ja samalla näköjään päättyi myös mun yritys kasvattaa hiuksia. Ehkä seuraavalla kerralla sitten ?






















Oon näköjään myös ystävystynyt ton web-kameran kanssa. Hmm..

Nomut, miltäs näyttää ? :) Mä ainakin tykkäilen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)