perjantai 28. tammikuuta 2011

Tuu rokkaa mun tanssilattiaa

Otsikko ei oikeesti liity mitenkään tähän päivään, muttakun stereoista Arto Tuunela just karjas "tuu rokkaa mun tanssilattiaa", kun olin pohtimassa otsikkoa, niin mikäpä olikaan parempi idea otsikoksi ? öö, olipas selkeä sepustus :D
Oikeestaan näin just viimeyönä unta että olin paikallisessa ravintolabaarissa poikaystävän kanssa, ja halusin kovasti tanssimaan. Lisäks tanssin tänään tangon alkeita mopin kanssa Pariisin kevään tahdissa. Voi jee ?




















Oon myös joskus saattanut todeta äidille: "Hei hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä".
Oikeesti tää mun pariisin kevät- höpötys johtuu vaan siitä, et haluisin kovasti nähdä ne livenä. Tokihan kyseisen kokoonpanon näkis livenä Hyvinkääsalissa 5.2, mutta en oo saanu sinne viel seuraa, enkä kyl oikeestaan pahemmin diggaile tota Hyvinkääsalia..
Ei siitä sen enempää..





















Pengoin eilenaamulla vaatekaappia paniikissa, kun tajusin, että hittolainen, ulkonahan on paljon pakkasta, mitä mä laitan päälle ?!
Sitten käteen osui yo. ginasta joskus aikoinaan ostettu toppi, joka on ihan mun näköinen ! Topin oston aikoihin mun vaatehuone ei ollut nähnytkään minkäänlaista vihreetä. Nykyään toi army/oliivinvihree on oikeestaan aika kiva ;)
Ja siis toi topin ilme on just mua.




Äiti osti mulle tänään tollasen Pariisi- aiheisen laukun. En vielä tiedä mitä teen tolla, mut se on supersöpö, ja se on tähän mennessä pääasia !:)





















Mulla on ollu syyslomasta asti lähete fyssarille, koska mun niskat on jumissa (hmm, mielenkiintosta), mutta sain nyt vasta aikaseks varata ajan.. Tähän asti menty kylmä- ja lämpögeelin kanssa, ja särkylääkkeillä Ei näin..



Mitäs teille kuuluu ? :)

2 kommenttia:

  1. Mulle sano hieroja että ei mitään kylmägeelejä! kylmä ei muuta kun jumittaa lisää, mutta relaksantit lääkäristä kannattaa! johan helpottaa :)

    VastaaPoista
  2. Täytynee pistää korvan taakse noi relaksantit =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)