tiistai 24. huhtikuuta 2012

Kiddiap myrskytuuli !

Ne, joita eivät hevoset kiinnosta, voivat painaa suoraan "edellinen"- nappulaa :)


Ja aaaasiaaan ! 


Meillä on nyt tasan kuukausi aikaa treenata kisoihin. Siis niihin meikäläisen ensimmäisiin ratsastuskisoihin ikinä. 
Mulla on pieni huoli omasta selviytymisestäni (hevonen selviää kun muistaa nostella koipiaan oikeassa järjestyksessä), sillä mun tasapaino/istunta on kadoksissa. Tai miten sen nyt fiksusti selittäisi. Lyhyesti: laukkatyöskentely ei luonnistu alkuunkaan.
Onneksi mulla on hyvä ratsastuksenopettaja, joka osas neuvoa mulle erään kirjan, josta hän oli itse saanut apua omiin ratsastusongelmiinsa.
Ko. kirja vaikuttaakin tosi hyvältä ajatteluoppaalta, enkä malta odottaa, että pääsen lukemaan sitä lisää. 
Ensimmäistä kertaa (tai sitten en ole ajatellut asiaa), mulla on jotain tavoitteita ratsastukseni suhteen !


Tumblr_m0waj8lutx1r6mq8io1_500_large
we♥it

Samalla reissulla, kun eilen kävin lainaamassa edellämainitun kirjan kirjastosta, kävin tuhlailemassa synttärirahoja. Ja mihinkäs muuhunkaan, kun uusiin, ihaniin kannuksiin (kyllä, ne voivat olla ihanat) !



Pahoittelen huonoa kuvaa, web- kameralla otettu :D Mutta kyllä tuosta selvän saa :) 
Näihin piti lisäksi ostaa nahkaremmit, ja ovela myyjä sai kaupattua meikäläiselle myös nahkaöljyn. Yhteensä koko paketti tuli maksamaan n. 66e, eli rutkasti vähemmän, kuin jos olisi netistä tilannut.

Huomenna pääsen kokeilemaan uusia kannuksia käytännössä, can't wait :) 

Nyt olis kuitenkin lenkin vuoro, ja sen jälkeen reippaana töihin...(;




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)