maanantai 2. huhtikuuta 2012

Pääsiäisanarkiaa ja akkarimusaa

Tiedättekö sen tunteen, kun palmusunnuntaina ei käy yhtään virpojaa... Meillä on (taas) hirveä kasa pääsiäissuklaita ympäri taloa. Pikkusisko on karkkilakossa, ja jonkunhan nuo on syötävä. Siis meikäläisen. Taitaa mennä mun treenaaminen sohvalla istuskeluksi ja pääsiäismunien syöntiennätyksen havitteluun :D 
Not.






Seuraavaksi mun on ihan pakko hehkuttaa uutta Only 30 minutes- blogia. Kyseessä on mun erään kaverin uusi blogi, jossa hän coveroi akustisena tunnettuja bändejä, ja editoi/miksaa (whatever) videon esityskuntoon kolmessakymmenessä minuutissa (korjaa, jos oon väärässä :> ). 
Jannu on ihan huippulahjakas, hyvännäköinen ja mikä ääni ! Oon päässyt ehdottelemaan blogiin biiseja coveroitavaks, enkä malta odottaa, että ne toteutetaan :)
Lupaan pistellä tänne linkkiä, kun joku mun biisitoiveista toteutetaan !






Kivaa alkanutta viikkoa.
 Lumisateesta huolimatta (; Tais olla btw ensimmäinen kerta kun meikäläinen tekee lumitöitä huhtikuussa :o

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)