maanantai 30. heinäkuuta 2012

Ai mikä urheilu ?

Siis #@&!! ja muutama muukin ruma sana.
Siis tätä laiskuutta.
Mä en kestä.


Jotkut luultavasti muistaa, kun päivittelin Detox- kuurista, ja mun personal trainerin tekemästä liikuntaohjelmasta. Sain tuloksia, tykkäsin urheilla ja elämä hymyili. Kroppa alkoi näyttää siltä, miltä sen haluaisin näyttävän.


Mutta kaikki loppuu aikanaan. Sen jälkeen, kun Detox- kuuri loppui, mä en ole antanut ajatustakaan vaa'alla käynnille (mä en halua edes tietää niitä lukemia). Kävin pari kertaa satunnaisesti lenkillä, mutta nyt sekin on jäänyt. Mä olen yli kuukauden (kaksi ?) homehduttanut persettäni kotona, ainoana liikuntamuotona ratsastus ja hyötyliikunta.


Tumblr_m7n2wt25up1qh77fdo1_500_large
we♥it



Tätä häpeän ja itseinhon määrää.


Äsken just ajattelin alottaa "uuden elämän" (köh, kuultu liian monta kertaa) elokuun alussa, kunnes tajusin, SHIT, elokuu alkaa ylihuomenna. Ehkä seuraavalla viikolla ? Seuravassa kuussa ? Seuraavassa elämässä ?


Tumblr_m7tych7gvm1rwysa3o1_500_large
we♥it



Nyt on pakko ottaa itseä niskasta kiinni. Näpyttelen sähköpostin personal trainerille. Pakko. Tästä ei tule _taaskaan_ mitään. 


Aamen.





2 kommenttia:

  1. Se on siinä että pitäs olla kaveri joka raahaa sinne lenkille ja jonka vois vaan puhu tauotta kuinka vähän kaloreita oot syöny ja paljonko kuluttanu ja JES sentti pois vyötäröltä :D
    -Toimii meinaa :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)