sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Rippijuhlia ja ukkosta

Voi että. Pikkusisko sai eilen naimaluvan ! Mulla on tajuton ikäkriisi, eihän mun omasta konfirmaatiosta vielä niiiiin pitkä aika ole. 


Eilen olikin ihana sää juhlia pikkusiskoa, aurinko paistoi, lämmintä, pieni tuulenvire. Sukua oli kokoontunut paikalle, mukavaa rupattelua ja kuulumisten päivittelyä. Mulla on suupielet kipeät kun oon vääntänyt hymyä (melkeinväkisin) koko eilisen. 




Juhlista karkasin jossakin vaiheessa viettämään iltaa kaveriporukalla. Vaihdettiin kuulumisia, juoruttiin (koska naisilla (ja näköjään miehilläkin) on siihen oikeus) ja pidettiin hauskaa. Ihanaa olla ihanien ihmisten ympäröimänä !♥

Eww, onpas epäedustava kuva, en oo oikeesti noin paksu ?:D

Jossain vaiheessa lähdettiin siirtymään keskustaan, Zoomiin. Matkalla ihmeteltiin, kun taivas välkkyi, ja meikäläinen fiksuna päätteli, että Hopiksen valot siellä vaan näkyy. Heh, no ei näkynyt. Onneksi päästiin nopeasti Zoomiin istumaan, sillä ulkona oli aikamoinen valospektaakkeli ja kaatosade. Naureskeltiin ihmisille, jotka juoksi Medarin ja Levelin väliä, ja yksi parisuhdekriisikin nähtiin.

Eilinen oli siis kokonaisuudessaan varsin onnistunut päivä. Nytkin ulkona paistaa aurinkoaurinko, ja mä vakavasti harkitsen siirtymistä ulos ottamaan arskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)