torstai 2. joulukuuta 2010

Home sweet home

Hola !

Mulla on huomenna viimeinen työssäoppimispäivä täällä Rajamäessä, ja sen jälkeen suuntaan takasin kouluun Hyvinkäälle.
Oon ollu tosi tyytyväinen tähän TOP-jaksoon, kaikki on tuntunu menevän hyvin. Huomenna on vielä arviointi, jossa sitten näkee että onko kaikki mennyt hyvin myös ohjaajan mielestä :D
Huomista odotellessa siis !

Ja tämänpäiväistä asua kehiin.























Sain vihdoinkin ton H&Mn neuleen kameran eteen. Mun on monesti pitäny ottaa kuva siitä, mut jotenki aina vaan jääny :o
Toi neule on tosi mukava. Siinä on kivat värit, se on mukavan paksu, ja vielä himppusen pitkä (pystyy about käyttämään legginssien kanssa).

Oon selvästi oppinu käyttämään (ja hyödyntämään) kuvanmuokkausohjelmaa viimeviikkojen aikana :D

Ja oon selvästi myös jämähtäny noiden poseerausasentojeni kanssa ? Täytynee tehdä asialle jotain...


HEI ! Kohta on muuten viikonloppu ! Mä en aijo tehdä mitään !:)

Mitäs teidän viikonloppusuunnitelmiin kuuluu ? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)