sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Huomenta, tai jotain sinnepäin.

Kello on nyt 00.45.

Mitä mä teen vielä koneella ? Yleensä mä oon tähän mennessä nukkunu jo parisen tuntia.
Ei ummarra.

Okei, olin tänään Kuvastuksen pikkujouluissa, ja tulin sieltä himaan öö oisko ollu ennen 11, koska meil on naapurit istumassa iltaa.
Mä en kuitenkaan jaksanu jäädä ylös kököttämään kahvipöytään (hetkinen, join kyl kahvia ehkä tunti sitten, ehkä mä siks kökötän tääl viel tikkana ?), joten hipsin omaan huoneeseen ja koneelle.

Päätin sitten iltani (yöni) ratoksi pykätä pystyyn postauksen, ja sisällyttää siihen illan asun. Jossa muuten olen vieläkin, vaikkakin esim. pyjama voisi olla myös potentiaalinen asuvalinta tähän aikaan...

Noh, anyways:



Koska illan teemana oli pikkujoulut, meikäläinen teki ehdotuksen koko pikkujouluporukalle että kaikki laittaa päälle jotain punaista (tässä vaiheessa päässä alkaa soida Huvitutin renkutus "kenellä on päällä, jotain punaista, jotain punaista...").
Mä kuitenkin tajusin jossain vaiheessa päivällä vaatekriisini lomasta, että punanen ei oo mun väri, ja en osaa yhdistellä sitä, joten en vaan voi laittaa punaista paitaa. Toiseksi ongelmaksi muodostui, että on TALVI ja KYLMÄ, joten en voi laittaa keväällä kirpparilta ostettua punaista tunikaa, koska se on liian kesäinen, ja paleltuisin kun kävelisin kotiin.
Lopulta (!!) päälle päätyi mummolta joskus saatu viskoosinen paita (?) jossa on punaisia ruusuha (heh). Sen alle sujautin perusmustan tunikan, ja koko komeuden päälle vielä vyön, joka pitäisi liehuvat helmat ja muut härpäkkeet kurissa.

























Johan tuli tekstiä ja selitystä !

Tässä vaiheessa mun on pakko linkittää tähän se Huvitutissa aikoinaan pyörinyt renkutus, koska se nyt jäi päähän soimaan joululaulujen sijasta.

Jos sitä kohta nukkumaan ?

Onko kukaan muu ollut pikkujouluissa viikonlopun aikana ?:)

ps, kelllo on 01.00

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)