tiistai 24. tammikuuta 2012

Atchoow

Terveydeksi. Oon taas saanut itselleni jonkun wnb- lenssunpoikasen, nokka vuotaa (tai vaihtoehtoisesti on tukossa, kuten juuri nyt), ja aivasteltua on tullut kiitettävästi. Ei ihan mieluisin olotila olla töissä sairaalassa :D

Mä yritän nyt kahvin ja suklaan voimalla valvoa tänään piiiitkääään (äiti, kello on jo 11, riittääkö ?) koska mä menen huomenna yövuoroon ! Päivän paras vitsi, mä en ikinä jaksa olla edes baarissa pilkkuun asti, niin millähän mä valvon puoli kahdeksaan asti aamulla, saattaa tulla pieni kahvin yliannostus.

Yövuoroista, sekä perjantaina koittavasta kolmosten risteilystä johtuen tulossa on taas pientä hiljaisuutta.


Maanantaina käytiin äiteen kanssa tuhlaamassa Canyonin lahjakorttia. Uusille farkuille alkoi nimittäin olemaan jo tarvetta ja kysyntää. Onneksi Hyvinkäällä on vielä edes yksi liike, joka ei tee loppuunmyyntiä uuden kauppakeskuksen takia.

Maanantain varustus oli seuraavanlainen:

















Koekäyttöön pääsi Bubbleroomilta tilattu pallopaita. Tulin taas jälleen kerran siihen tulokseen, että vatsalihasten treenaaminen (ja lenkkeily ?) tulisi tarpeeseen..:D
Pahoittelen pakollisen naamaherutuskuvan väärinpäisyyttä, se vain ei taipunut oikeinpäin !?

Hohoo, runosuoni sykki taas ihan kiitettävästi näköjään :)

Palaillaan kun heräillään, tai kun selvitään risteilystä, tai sitten joskus muuten vaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)