tiistai 10. tammikuuta 2012

Nysät

Kuten lupailinkin, niin pientä päivitystä siitä, miltä mun korpinkynnet työharjoittelun myötä näyttää.

Ohjeistushan on, että sairaalamaailmassa ei saa olla käsikoruja (inc.sormukset), rakenne- eikä muutenkaan pitkiä kynsiä. Lisäksi mulle valkeni, että lakkauksen pitää olla siisti (d44 ?), ja yksivärinen. Eli ei konadeja, graffitteja, fimoja (no ehheh, ehkä mun pieni maalaisjärki kertoo jo ton verran :D), eikä tarroja. Ei mitään. Yksiväriset, siistit kynnet. Eikä tietenkään mitään hurjia värejä (vaalea vihreä sopis kyllä sairaalamaailmaan..).
Lakkauksessa ei myöskään saa olla halkeamia, eikä ne saa olla kuluneet kärjistä, koska niihin tarttuu bakteereja (böö).

Eipä siinä sitten muu auttanut, kun saksia pitkät kynnet, ja opetella elämään nysien kanssa. Pikkuhiljaa alkaa kyllä jo elämä voittamaan, mutta nail artia, sitä mä kaipaan.

Tällä kertaa kynnellä (joululahjaksi saatu♥) Opin Purple with a purpose. Ihananana♥


























Mä kokeilin olla yhden päivän töissä ilman kynsilakkaa, koska en edellisenä iltana kerennyt laittamaan edes nail repairia, ja lopputulos oli tosi kuivat kynnet. En uskalla edes ajatella, mitä toinen kynsilakaton päivä olis mun haperoille tehnyt....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)