perjantai 16. maaliskuuta 2012

Käy koulus ja hanki pätevyys

Se on tehty !

Opinnäytetyö on esitelty tietotorilla, opettajien kanssa on puhuttu vaihdevuosista kyllästymiseen asti. Jännä juttu, ettei nuoria kiinnostanut vaihdevuodet, mä ainakin olisin nuorempana kiitellyt jos joku olis kertonut, miksi äitiä vituttaa :D
Mä en todellakaan halua kuulla sanaakaan vaihdevuosista, inkontinenssista tai atrofisesta vaginiitista, ennenko ne on mulle ajankohtaisia, kiitos.



Ajattelin pitkästä aikaa raahata Erkin (aka. kameraständi) pihalle kun oli suht kiva ilma, eikä vaaraa, että salama raiskaa kuvat. Salaman sijasta pilvisyys sitten raiskasikin kuvat, ja täytyi käyttää ne hiukan tarkemmin Picasan kautta.



Ihan hirveetä kattoo näitä kuvia, taisiis tota mun ryhtiä. Kävin maanantaina vinkumassa lääkärille mun kipeistä hartioista, ja sainkin lähetteet fysioterapiaan, ja reseptin lihasrelaksanteille. Kirjatusta tekstistä selvisi myös, että mulla on liian suora rintaranka (no sen mä tiesin jo), ja etukumara  ryhti. 
Tämän tiedon jälkeen olen esim. dösärillä seistessäni tai koulun käytävällä kävellessäni ruvennut kiinnittämään huomiota könötykseeni.
 2000- luvun Notre Damen kellonsoittaja ilmoittautuu-.-

             


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)