lauantai 11. elokuuta 2012

Sisustussuunnittelua

Nyt se alkaa, vihdoinkin !
Mä olen muistaakseni toukokuun lopulla jo tyhjentänyt huoneeni kaikesta ylimääräisestä tavarasta, ja sullonut ne vaatehuoneeseeni, ja odottanut kuin kuuta nousevaa, että mun huoneen ehostaminen alkaa.
Maanantaina aloittaa siis remonttimiehet mun huoneen tapetoinnin. Mä oon eilisen, ja tän aamupäivän kuluttanut huoneessani siirtelemässä kaikkea kevyttä irtoavaa vaatehuoneeseen ja varastoon.

Koska mulla ei ole mitään vaikutusvaltaa mun tulevan huoneen värimaailman valintaan, niin saan sentään ideoida sisustusta. Tai "saan", joudun. Mun huone on nimittäin todella vaikean mallinen, oikea arkkitehtuurin aivopieru (kuva alempana).

ihku taidekuva


Tulin siihen tulokseen, että otan mitat niistä huonekaluista, mitä tonne huoneeseen tulee, ja piirtelen niitä tohon kaavakuvaan. Lisäks pyörittelin nykyistä sänkyäni (joka on puolet pienempi kuin tuleva sänky) ympäri huonettani, mittailin, pyörittelin, pohdin, kirosin..... 
Mulla on yks visio tohon huoneeseen, mutta saa nähdä, tuleeko seinät vastaan. Toivottakaa mulle onnea !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)