torstai 30. elokuuta 2012

Kun tekniikka pettää

Mulla olis ollu teille ihan hirveesti asiaa. 
Mulla olis ollu ihan oikeita asukuviakin !

Mutta....

Kaikki alkoi, kun muistin, että mulla on asukuvat kameralla, ja lähdin hakeen mun kameraa romujen joukosta. Kamera löyty, jes.
Sitten ettimään usb- piuhaa. Missä on mun usb- piuha ? Noooooo idea. Iskällä maybe. 
Sitten mä ajattelin, että mun läppärissähän tosiaan on toi muistikortinlukija, ja työnsin liian pienen muistikorttini liian isoon muistikortinlukijaan. No sinnehän se jämähti. Sain sen loppujenlopuksi haarukalla ulos.
Kolmas kerta toden sanoo. Löysin lipaston laatikosta jonkun random- usbin ja liitin sen kameraan ja tietokoneeseen. Kamera jäi jumittamaan kahden valikon väliin, eikä ottanut yhteyttä tietokoneeseen. 
Luovutusvoitto kameralle.

Nyt tää läppäri ei avaa edes webkameraa, jotta saisin tähän jonkun ihkun pärstäkuvan. Ei mun päivä.

Mutta koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja we♥it pelastaa päivän, niin....

03b-angry_kids_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)