perjantai 18. tammikuuta 2013

Detox, päivä 11, liikunnasta

Heippa !

Mä oon jo pitkään ollu toivottoman laiska harrastamaan minkäänlaista liikuntaa. Keväällä jaksoin vielä lenkkeillä ja tehdä kotitreenejä, kun oli tavoite (kisat), mutta sen jälkeen sohva onkin tullut hyvin tutuksi.

Tämän uusimman detox- kuurin myötä mä oon taas alkanut seuraamaan liikuntaani. Sen vähäisyyttä siis. Merkkaan kalenteriin pienimmätkin liikkumiseni, ja yritän hakea niistä inspiraatiota liikkua lisää. 
Tänään mun oli tarkoitus mennä salille, mutta pakkasmittari näytti sen verran hurjia lukemia, että päätin jäädä kotiin. Tarkoitus oli myöskin tehdä sitten reipas kotitreeni, mutta kappas, jäi sekin tekemättä. Tyydyin siivoamaan nilkkapainot jalassa, kai sekin lasketaan.

The_true_definitions_of_words_640_15_large
we♥it


Salikortti on, ja sinne vois raahautua vaikka heti ensviikolla (oikeesti). Salireissuki tulis tehtyä niin kätevästi töistä tullessa (tai sinne mennessä, siinä oiski tavotetta !), sillä mä ajan siitä joka päivä ohi. 
Kotona meiltä löytyy crosstrainer, ja punttia, painoa jos monenmoista. 
Nyt puuttuu siis enää se inspiraatio (löytöpalkkio !).

Margret_gnarr-0019-300x202_large
we♥it

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. 
Mä hörpin hunajaveteni, ja odottelen J:tä kotiin. 
Huomenna Tallinnaan, voin kertoo, että jää puhdistukset kakkoseks kun saan kunnon pihvin (ja mansikkalonkeron) nenun eteen !;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)