torstai 10. tammikuuta 2013

Don't u worry now

Heipsan jälleen !

Mä oon viettänyt taas hetken hiljaiseloa. Siis kirjaimellisesti. J lähti maanantaina inttiin, ja mä oon vähän pallo hukassa. Hirveesti vapaa-aikaa :D

Kävinki sitten heti maanantaina hakemassa ittelleni detox- kuurin. Tälläkertaa pillerimuotoisena. Lupaan päivitellä detoxjutuja enemmän kuin viimeksi, epätasaisen tasaisesti. Edellisen detoxin mietteitä löytyy täältä ja täältä.




Piipahdin tänään pitkästä aikaa salilla, ja ai että kun tuntuikin kivalta ! Treeniseurana oli keski-iän ylittäneitä täti- ihmisiä (jotka kattoi mua vähän kummeksuen), jotka höpisi jotakin iskiasvaivoistaan ja suurimman osan ajasta näytti vaan hengailevan siellä :D 
Mutta anyways, treeni tuli vedettyä hyvin läpi, ja tuli hyvä fiilis ! 

Kävin ihan vaan pikaisesti tsekkaamassa H&M urheilupuolen tarjonnan. Mukaan tarttui pinkit urheilurintsikat, ja musta urheilutoppi, kummatkin kympin kipale. Ehkä nää innostaa salille vähän useamminkin :)



Nyt mä kömmin johonkin tosi syvälle sänkyyn, ja rupeen kattelemaan jotain hömppää teeveestä. Kivaa loppuviikkoa ♥

ps. päivän korvamato:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)