lauantai 5. lokakuuta 2013

Uutta saliohjelmaa

Huomenta ! 

Mä en taaskaan käsitä miten heräsin jo kahdeksalta. Epäinhimillistä. Noh, kahvia naamaan ja vaatekriiseilemään iltaa varten !

Sitä ennen ajattelin tulla juttelemaan mun uudesta saliohjelmasta, jota väkerrettiin PTn kanssa viikko, vaiko kaksi takaperin.

Halusin tällä kertaa ohjelmasta yksijakoisen, koska mun viikossa ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi päiviä kolmeen salikertaan viikossa. Harmi. Kuitenkin halusin ohjelmasta lyhyen ja ytimekkään, koska puoltoista tuntia raudan nostelua kerralla ei kuulosta houkuttelevalta. Käytiin myös läpi mun ratsastuksenopettajan antamat palautteet mun könötyksestä. 

Ohjelmasta tuli melko simppeli. Jalkoihin yritetään hankkia lisää voimaa kyykkäilemällä (au♥), ja keskivartalon lihaksistoa etsitään mm. linkkuveitsiliikkeillä. Muuten ohjelma sisältää aika perus liikkeitä, habaa ja uutena rintalihaksia. 

Parin kokeilukerran jälkeen tuntuu hyvältä. Takalisto ja vatsat huutaa hoosiannaa ja haba näyttää kieltämättä hyvältä. 




Ihanaa lauantaita, ja ollaan ihmisiksi ♥

2 kommenttia:

  1. MILLON TUUT TAMPEREELLE?? Vien sut pispalan portaisiin ja suomen parhaalle salille ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)