sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Cooper !

Sunnuntaita !

Mulla on pää aivan totaalijumissa tällä hetkellä. Käytiin eilen istumassa iltaa, ja kappas vaan, kello oli viis aamuyöllä kun pääsin nukkumaan. VIISI ! Mä en ikinä oo ees pilkkuun asti baarissa, joten miten ihmeessä mä oon valvonu viiteen aamuyöllä ?!

No mut hei. Oli mulla asiaakin. Tulin huutelemaan siitä Cooperin testistä, jonka kävin juoksemassa torstaina !

Hommahan meni niin, että firma järjestää aina keväisin ja syksyisin työntekijöilleen maksuttoman Cooperin testin urheilupuistolla. Osallistujia on yleensä kuulemma ollut vajaat parisenkymmentä, niin myös nyt. 
Lähdettiin parin työkaverin kanssa ihan vaan kokeilemaan, että mikä meininki ja miten menee. 

Juoksu oli tavallaan haastava. En tosiaan juurikaan lenkkeile.. Oli vaikeaa miettiä, millä nopeudella lähtee liikkeelle, ja millä nopeudella jaksaa jolkottaa kokonaiset 12 minuuttia. 
Mun kierrosaika oli reipas kaks minuuttia (400m rata). Kahden kierroksen jälkeen fiilis oli melko mukava. Puolessa välissä olin melko varma, että kuolen. Viimeisellä minuutilla oli pakko spurtata, ajatuksena, että ohitan työkaverit.. No ohitin ne ehkä kolmellakymmenellä sentillä.. :D
Lopputulos 2195 metriä, eli juoksu oli keskitasoa. Viis metriä vajaat hyvästä tuloksesta. Argh.

Juoksusta jäi tosi hyvä fiilis. Oli hyvä saada ihan oikeesti konkretiaa omasta aerobisesta kunnosta. Eikä se juokseminen niin hirveetä ollutkaan. Keväällä uusiksi sitten.

Kohtapuoleen olis lähtö salille (vaikka tää sohva olis kyl myös ihan kiva..), ja illemmalla vielä yks tapaaminen erästä mielenkiintosta reissua ajatellen. Näistä lisää viikolla :)

Ihanaa sunnuntain jatkoa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)