perjantai 8. kesäkuuta 2012

Here we go

No oho.
Tuntuu, että mulla olis noin miljoona asiaa, joista pitäis kirjottaa, mutten tiedä mistä aloittaisin, saatikka miten saisin asiat ymmärrettävästi kirjoitettua. No yritetään kuitenkin.


Tämä viikko on tosiaan hurahtanut töissä. Tänään on vapaapäivä, ja viikonlopuksi taas aamuvuoroon. Voin kertoa, että kotihoito on niin mun juttu. Eilenkin kun pyöräilin asiakkaalta toiselle, en voinut kuin hymyillä koko matkan, sen tarkemmin tietämättä hyvän fiiliksen syytä.


Eilen fb- seinälleni ilmestyi maailman kaunein kirjoitus. Siinä luki: "LILLI, kebab himo iski!" Minkäs teet, pakkohan se oli sitten kavereiden kanssa lähteä kebulle, ja sen jälkeen vielä heittää pieni kiesikierros (lol).






Koska mä olen jotakuinkin henkeen ja vereen varusteurheilija, oli mun pakko kaverin avustuksella tehdä kimppatilaus Finnpocketille, koska mä ehdottomasti halusin nahkaisen kynätaskun. Näistä kynätaskuista oli joku tarjous meidän koululla, joten tasku+avainketju+postarit oli yhteensä 33e.




Huomenna olis vielä yhden valmistujaisjuhlat juhlittavana. Mun osalta juhlat tosin saattaa noudattaa kaavaa: onnea, skumppalasi ja kotiin nukkumaan. Heh, kyllä sinne useammaksi tunniksi täytyy jäädä istumaan ja juoruamaan ;) Mutta sunnuntai-aamun työt estää (uusitulle !) Klubille lähtemisen. Noh, joku toinen kerta.

Kivoja viikonloppuja kaikille, joilla se on vapaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)