torstai 21. kesäkuuta 2012

r.i.p. mun vessa

Tosiaan.... Tänään se alkoi... Ja jatkuu parhaillaan. Siis mun vessan hajotus tossa seinän toisella puolella. Nice. Mä kuuntelen omassa huoneessani Pariisin Kevättä, ja yritän ajatella jotakin muuta, kuin tota hirveetä meteliä.


Oikeesti mä oon saanut jotakin myös aikaiseksi, nimittäin pakkasin mun kynttilät (jeee..?). Koska tää mun huone tosiaan tyhjennetään, sitten kun remontti etenee tänne asti.




Kerkesin myös käymään kaupassa (siellä oli ehkä muutama muukin, ja mä vihaan näitä nykyisiä hypermarketteja) täydentämässä ruoka- ja juomavarastoa jussia silmällä pitäen. Ja koska jussi menee ainakin osaksi mökillä, ja mökki tietää hyttysiä, hyttyset rakastaa meikäläistä, päätin olla kaukaa viisas ja ostaa hyttyskarkoitetta. Hyttyset varokaa ! *ilkeää naurua*




tää ilme vissiin kuvaa aika hyvin mun fiiliksiä tällä hetkellä

Hih, eipä sitten muuta, kun oikein kivaa jussia kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)