sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Frontside ollieta gangnam stylellä

Iltaa !:)

Ryöstin porukoiden kameran, ja nyt saan viimeisimmät kuvat koneelle. Edelleen mun oman kameran usb on hukassa (löytöpalkkio ?), mutta eiköhän se jostakin joskus löydy :)




Tehtiin eilen semi-extempore reissu aina niin aurinkoiseen (toim. huom. eilen satoi) Ryttylään. Käytiin moikkailemassa kaveria, joka väliaikaisesti muutti sinne asumaan. Samalla tuli tilattua kyseiseltä kaverilta villasukat, kunhan saan langat toimitettua hänelle. Lillu ♥ lämpimät varpaat.



Tänään oli vaihteeksi _ihana_ ilma joka tarkoitti, että lenkkarit jalkaan ja Kittelään katselemaan heppoja. Siis lenkille.
Mulla oli sykemittari mukana, ja ei voitu äidin kanssa kuin nauraa, kun lenkin jälkeen katsottiin sykemittarin ... siis ne mittausjutut..:DD 1 h 8 min lenkillä, syke on ollut syketaajuudella rapiat 2 minuuttia. Ehkä mä lähden  juoksulenkille, ja katsotaan sitten kun mun pumppu- raukka hakkaa kahtasataa, että ollaanko sykealueella (vaiko jo sen yli).
Huono puolihan tuossa lenkkeilyssä on mun oikutteleva oikea lonkka. En mä tiedä mikä siinä on, mutta lenkillä käydessä, siinä noin 45min kohdalla siihen alkaa särkeä, ja mieli tekee itkeä ja soittaa kyyti hakemaan. Kivun alkuperästä ei ole tietoa, jostain nivelestä se varmaan tulee. En ole sitä sen enempää pohtinut, enkä edes harkinnut lääkärillä käyntiä, kipu nimittäin helpottaa kun kotiin päästyä heittää vaan sängylle pitkäkseen hetkeksi.



Otsikko varmaan kiinnostaa teitä ?
Käytiin tänään kirpparilla siskon kanssa. Ei löydetty mitään, mutta saatiinpa viettää laatuaikaa kahdestaan. Popitettiin radiosta Frontside ollieta, jonka jälkeen mulla oli korvat lukossa. Sitä naurun määrää.
Lisäks mä en voi kuin nauraa. Ja myönnetään, tanssijalkaa alkaa vipattamaan, kun radiosta soitetaan PSY:n Gangnam styleä. Mä en vielä tiedä onko tää biisi seuraava "reggaerekka" tai "moves like jagger" mun playlistilla, aika näyttää. 

Jokohan mä sain kerrottua kaiken ei-niin-oleellisen. Hope so.. 

Anyways, kivaa tulevaa viikkoa kaikille. :) Mulla on loma, hehe ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)