torstai 14. helmikuuta 2013

Good feeling, yeah !

Mistähän tää fiilis taas napsahti..:)

Olin aamulla melko angstiperse. Kelailin itsekseni, että ystävänpäivä, JEEEE. Ja sitte kelasin, että mä oon yksin, ystävänpäivänä. Sitten luonnollisesti kelasin, että vitut jostain ystävänpäivästä, tänään on torstai. (ok, muksaa ystävänpäivää c; )

Sitten mä ahkerana tietokonenörttinä (or not..) yritin ottaa näyttökuvaa mun Heiaheian treenitilastoista. No ei onnistunu sekään, vaikka kovasti yritin.

Tumblr_mi5oupvhk71s02m3ko1_500_large
we♥it

Päivän kohokohta oli, kun tallimatkalla peruutin autolla traktoria karkuun. Ja siitä se ylämäki sitten lähtikin.
En voinut kuin hekottaa (siis oikeesti, hekottaa, sellasta vtun idiootin kuulosta "naurua" yksin autossa) koko kotimatkan. 
Nyt mulla on ihan mielettömän hyvä fiilis. Lähdenkin tästä Kulmikseen vetämään mättölaskiaispullat A:n kanssa. CU !

Image_large
we♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)