tiistai 26. helmikuuta 2013

Treenitilastoja

Heipsan !

Ajattelin vilauttaa teille treenilokia Heiaheiasta ja kertoa vähän treenikuulumisia.

Mä tosiaan kirjaan kaikki mun treenit Heiaheiaan. Mun liikuntatavoite viikolle on viis tuntia, ja yleensä onnistunkin liikkumaan neljästä viiteen tuntia viikossa.
Liikuntaviikko rakentuu salitreenistä, kotitreenistä, lenkkeilystä ja kahvakuulasta. Jokainen viikko on erilainen; välillä ei kerkeä salille ollenkaan, tai työvuorot ja muut kiireet ei anna myöten käydä lenkillä. Kuitenkin pyrin liikkumaan monipuolisesti, fiiliksen mukaan.

Viime viikko meni melkolailla sängyn pohjalla. En uskaltanut töihin palattua lähteä tekemään kovin rankkaa treeniä jälkitautien pelossa. 
Lauantaina koin onnistumisen iloa, kun muokkasin perus kotitreeniäni (Cosmopolitanin treenivinkit on yllättävän hyviä !), ja tein kymmenen naisten punnerrusta (vihaan punnertamista). 

Mulla ei oo missään vaiheessa ollut varsinaisena tavoitteena pudottaa painoa. Kävin kuitenkin pari viikkoa sitten vaa'alla ja; tammikuusta -2,5kg. Oho.

Seuraava etappi olis iltavuoro, ja huomenna heilutellaan taas kuulaa ! 


Mä opettelen asettelemaan kuvat.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)