tiistai 12. helmikuuta 2013

Voi munuainen




Me ahkerasti opiskellaan täällä siskon kanssa ihmisbiologiaa. Tulin tässä miettineeks, että miten ihmeessä mä oon ikinä valmistunu hoitsuks, ko joku käpyrauhanenkaan ei sano mulle yhtään mitään ja meinaan sujuvasti sekoittaa keskenään maksan ja munuaisen... :D Terkkjuja Rva Anatomialle :)


Mä oon viimeviikot enemmän tai vähemmän ahkerasti reenaillu. Sain heiaheiassa jopa merkinnän kymmenestä eri lajista vuonna 2013 !

Kävin myös suorittamassa b- kortin kakkosvaiheen. Hurjastelua Riksun ajoharjoitteluradalla pienillä punaisilla Toyota Yariksilla ei voita mitään ! En tosin päässyt ihan selvyyteen, oliko tarkoituksena pysyä tiellä, vai liukua sieltä joka mutkassa ulos ? Itse päädyin jälkimmäiseen.

Peace and love♥ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)