torstai 12. syyskuuta 2013

Run Lilli, Run !

Heh. Moi :D

Firma järjestää parin viikon päästä työntekijöilleen Cooperin testin. Mä en oo ikinä juossut Cooperia, en edes koulussa. Mun muistaakseni meillä ei koulussa edes juostu ikinä Cooperia ? Joka tapauksessa ajattelin mennä kiskaisemaan 12 minsaa kevyttä hölkkää. 

Mä en oo ikinä oikeestaan ollut kovin juoksullinen ihminen. Mun mielestä olis kivaa mennä kovaa, mutta kun en jaksa juosta, niin into lopahtaa melko nopeasti. Ai mitenniin laiska ? Lisäksi mä oon pitkään vähän piiloutunut mystisen lonkkakivun taakse. Lonkka kun alkaa kipuilemaan toisinaan kun yrittää säännöllisesti lenkkeillä (ja se muuten sattuu). 

Mä kokeilin viikko sitten matkalla treeneihin, jaksanko ylipäätään hölkkäillä kokonaiset kakstoista minuuttia. Ihme kyllä jaksoin. Eikä se ollut ihan niin paha.
Tänään laitoin sykemittarin ja sports trackerin laulamaan, ja lähdin vähän enemmän tosissaan testailemaan miten lenkki kulkee.

Alkuun ja loppuun otin reippaat kävelyt. Kahdentoista minuutin testijuoksussa Sports Tracker mitasi matkaa noin 2400 metriä, joka on testitaulukon mukaan ikäiselleni hyvä suoritus. Sykemittari hakkasi hirveitä lukemia, keskisyke huiteli noin 144 bpm, ihme etten halvausta saanut. 
Olen kyllä positiivisesti yllättynyt tuosta tuloksesta. Nyt vaan aktiivisemmin hölkkäillään ja odotetaan varsinaista testipäivää..:)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)