tiistai 3. syyskuuta 2013

Mitä me vaiheillaan ?



Moitaas !

Mun piti kaivaa kalenteri ja Heiaheia avuksi, jotta tietäisin, missä oon viimeisen viikon luurannut.
Mä oon ainakin pitkästä aikaa käynyt J:n ja niiden koiran kanssa lenkillä. Oli kivaa kierrellä vaihteeksi uusia metsiköitä (melkein) uuden koiran kanssa. Tää ei olekaan mikään perässä vedettävä..
Tavalliseen tapaani mä oon myös bodannut salilla. Perjantaina käytiin kaveriporukalla pitkästä aikaa keilaamassa. Olin nössö, ja hävisin kaikille.
Vuorotyö rajoittaa liikuntaharrastuksia jonkin verran. Mm. viime viikolla en päässyt kahvakuulaan, ja loppuviikosta olin jo niin puhki, etten jaksanut lähteä takapihalle kuulan kanssa.

Tällä hetkellä mua vaivaa pieni flunssanpoikanen (ja korvatulehduksen pelko takaraivossa, kuten aina), joten päivän habasali jäi haaveeksi. Toisaalta, olen eilisen ratsastustunnin jälkeen niin hajalla, että vapaapäivä tekee ihan hyvää. Eilen illalla olo oli kuin yliajetulla. Nice ? Huomenna yritän saada itseni kuntoon kahvakuulaa varten. Muuten ajattelin pitää melko rauhallisen viikon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)