lauantai 17. elokuuta 2013

Back in business

Heipähei rakkaat karvapalleroiseni, ja kaikki muutkin, jotka tänne ovat syystä, toisesta tai kolmannesta eksyneet !

Olen kovin pahoillani kesän mittaisesta postaustauosta. Tuntuu, ettei aikaa ole riittänyt bloggerin avaamiselle, enkä ole oikein tiennyt, mistä kirjoittaakaan. 

Silti, mulla on takana aivan uskomaton kesä, mä olen päässyt matkustelemaan (Rooma♥), saanut vakituiset työpaikan, tavannut ihania uusia ystäviä, päässyt eroon inhottavista tapauksista ja ennen kaikkea, tehnyt suuria päätöksiä mun tulevaisuuden suhteen.
Juuri nyt tuntuu, että kaikki on tosi hyvin ! 



Mä en vielä tiedä, mistä tulen jatkossa kirjoittelemaan. Tarkkaa aluerajausta postauksille mä en oo ikinä tehnyt, enkä tule nytkään tekemään. Lifestyle ? Elämä ja arki ?
Tiedossa on luultavasti ainakin treenaamista, arkea ja juhlaa, ylä- ja alamäkiä. 



Tästä on hyvä jatkaa seesteistä lauantaita (heh, mulla on tänään iltavuoro).

Ihanaa jos olet edelleen mukana lukemassa meikäläisen höpötyksiä, ja vielä ihanampaa, jos olet uusi tulokas blogissani. 

Ihanaa lauantaita ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)