tiistai 20. elokuuta 2013

Diagnoosi; terve

Iltaa ! 

Mulla on ollut tänään hyvin ansaittu vapaapäivä, joka on ollut pitkästä aikaa huippukiva, ja tapahtumantäyteinen.

Mä oon vissiin kevään mittaan useamminkin maininnut mun korvaongelmista, siis melko usein vaivaavista korvatulehduksista.
Kävin asiasta omalääkärillä, joka ohjas mut korvapoliklinikalle jatkotutkimuksiin. 
Tänään mä sitten vihdoin pääsin tapaamaan erikoislääkäriä, joka tutki, kyseli ja ihmetteli. Ja totesi mut terveeksi. Korvissa ei mitään vikaa. Olin niin ällikällä lyöty, etten tajunnut väittää vastaan tai muutakaan. Mulla meni siellä kymmenen minuuttia. Kristus. Kyllä veetutti. Eilen vielä saikkari katsoi mun korvat tulehduksen varalta, ja sanoi, että mun vasen tärykalvo on himmeämpi kuin oikea. Ja vasen korva on edelleen tukkoinen. Mutta ei. Seuraavaa korvatulehdusta odotellessa siis. 

Sairaalanmäeltä kotiuduttua suunnattiin M:n (ämmä, hihihihhiihihhi, sry..♥) Ikeaan. M:llä on tällä viikolla muutto, joten pakkohan se oli käydä Ikea tsekkaamassa. Ja mun eka ikeareissu !! 
Ja tulos;



Oli meinaa ahdasta :D Tää ei todellakaan tehnyt hyvää mun sisustusinnolle. Tahtoo jo muuttaa ! Ja sisustaa ! Ahh. 

Huomenna taas normiarkea, töitä ja treeniä. !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)