sunnuntai 25. elokuuta 2013

Käsipäivää, haba kiittää

Sunnuntaita !

Rentouttava, mutta sopivasti aktiivinen viikonloppu takana :) 

Olin torstaina laiska, ja annoin itselleni luvan lintsata salitreenistä. Perjantaina nostelinkin sitten oikein antaumuksella. 
Vuorossa oli käsi- ja selkätreeniä. Lisäilin painoja, sillä olin osittain hieman vihainen, kun olin laiskotellut (ja syönyt suklaata...omnomnom♥) edellisen päivän. Tuloksena tangolla mave: 17,5kg (ennen 15kg), kulmasoutu 15kg (ennen 10kg), hauiskääntö 7,5kg (tiukkaa teki, ennen 5kg).

Noi adidaksen treenitrikoot on rakkautta♥ Kattelin niitä piiiiiiitkään milloin missäkin, ja keksin aina huonoja tekosyitä, miksen ostaisi niitä. Kuitenkin rupesin kelailemaan, että _aina_ on tarvetta hyvännäiköisille capripituisille treenitrikoille. Ja ne on muuten huippuhyvät jalassa. Ja hyvännäköiset. Tarvitseeko nainen enempää perusteluja hankinnalleen ? Noup. ;)

Nyt jos suunnittelis iltapuuhia, ja huomista työpäivää, niin avot. 
Muksat sunnuntai-illat :)



3 kommenttia:

  1. Onnistuminen on aina niin huippua! Mä teen mavet 20kg ja kyykyt 30-40kg. Jalkaprässissä menis enemmänkin kun 80kg mutta en halua mitää muskeli jalkoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kilot per puoli vai yhteensä ?:) mulla on tossa yhteensä kg.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)