sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Syksy on paras vuodenaika.... kuolla

Sunnuntai-iltoja, onko sielä kaikki hengissä viikonlopun jäljiltä ?:)

Mä en nimittäin oo.. 
Eilen oltiin Hyvinkään Pelikentässä kuuntelemassa kovaa livesettiä The B and the Bandilta. Energinen, vähän räyhäävä musa, ja loistava livemeininki vetoaa muhun aina, ja B:ltä sitä löytyy. Sitä tietää olleensa hyvällä keikalla, kun seuraavanakin iltana (ja jo oikeestaan paria päivää ennen keikkaa) päässä soi mm. Syksy. Ah♥



Mä tein tällä viikolla jotakin merkittävää myös pukeutumisen saralla: ostin liilat housut ! Mä puhuin Riksun Jimm&Jill:n myyjälle, että värit ei oo pitkään aikaan enää ollu "mun juttu", johon myyjä hymyillen toteaa, että "eihän noi ees oo kovin värikkäät". DUDE, NE ON LIILAT, LIILA ON VÄRI (verrattuna mustaan). 
No ostin ne sitten kuitenkin.... Ja mun mielestä nää on aika kivat.. :) Mustaan yhdistettynä siis ;) Mitä tykkäätte ?


Lyhyt sunnuntaipostaus olkaa hyvät, mä tutkiskelen tv- tarjontaa ja yritän herätä huomenna töihin.


2 kommenttia:

  1. Mulla on värihousujen keräily menossa :D Kaapissa on punaset, pinkit, ruskeet, beiget, siniset ja normifarkku, tumma, harmaa ja vaalee :D ....Yhet mustat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut värikkäät housuthan on vaan loistava tekosyy käyttää mustia paitoja ;) Mulla on noiden lisäks ihan perus- sinisiä, mustat ja beiget. Ne beiget on kans aika hc mun vaatehuoneessa :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)