maanantai 3. syyskuuta 2012

Tukkaunelmia








Mä oon taas siinä pisteessä, että mun tukkapehko on mitäänsanomaton liuhuletti, jota ei saa muotoiltua mihinkään suuntaan.
Ärrinmurrin. 
Kasvatusprojekti oli raastavaa. Ainoa järkevä tapa oli laittaa hiukset aamuisin kiinni, sillä takaa hiukset taipuivat ulos päin, ja sivusta sisälle. Ei auttanut, vaikka aamulla väänsi suoristusraudalla, yhdeksältä taas sojotti ulos. 
Kuukausi takaperin päätin sitten pätkäistä polkka- pituiseksi, muttei tämäkään ole kiva.
Mulla on niskassa parikin typerää pyörrettä, jotka hankaloittaa hiusten muotoilua takaa. 

Nyt mä taas pohdin, jaksaisinko kasvattaa tätä liuhulettiäni, vai pätkäisisinkö. Ja jos päädyn lyhentämiseen, niin kuinka lyhyeksi ?

Tässä pari täydellistä vastakohtaa ja esimerkkiä meikäläisen tukka"tyyleistä". 2008 ja 2010.



Selailin kaveri Googlea yrittäen saada inspiraatiota mahdolliseen muutokseen.  Tosi vaikeaa löytää omaa silmää miellyttävää mallia, ja vielä sellaista, joka mahdollisesti sopisi oman naaman ja hiustyypin puolesta. Voi huoh. 
Kuitenkin, esimerkiks tällainen vois olla kiva:



Tai jos vain marssisi kampaajalle, ja antaisi vapaat kädet ? Tai sitten ei. 
Ehkä päädyn vaihtoehtoon Ö, ja printtailen mahdollisimman monta semi-kivaa tukkakuvaa, ja kehitellään kampaajan kanssa niistä joku malli. 
Aika näyttää...

2 kommenttia:

  1. Kiva. Kun jotenkin kuuntelin sun tarinaas '' hiushuolista '' Vaikutti se ihan kivalta, vaikka löytyisikin muutama kihara. (: Itselläni on polkkatukka ja pähkinänruskeat hiukset. Aion kasvattaa. (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiva että edes joku lukee mun vuodatuksia ;) Onnea kasvatusprojektiin, itse luovutin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)