maanantai 10. syyskuuta 2012

The Maanantai

Hellurei melkein pitkästä aikaa :)

Aloitin tänään työt uudessa tiimissä. Vaikka en vaihtanut kuin oven toiselle puolelle oli olo suurinpiirtein orpo. Edelleen käyn syömässä ja hakemassa kahvit ns "vanhalta" puolelta. Lääkkeet, avaimet ja asiakaskortit olivat hukassa. Toisen tiimin toimintatavat ovat ihan erilaisia kuin ne, mihin olen tottunut. 


Tiedättekö sen tunteen, kun on maanantai ?
Ensin mulla oli aamulla hukassa työavaimet, laukku, lompakko, takki, hanskat jne. Melkein myöhästyin töistä. 
Töissä huomasin, että mun kahvikuppi vuotaa (siinä on halkeama korvan kohdalla). 
Töiden jälkeen kipitin postiin hakemaan mulle tullutta pakettia. Postissa ystävällinen työntekijä painoi koneella jotakin väärää nappia, ja vahingossa kuittasi pakettini noudetuksi, eikä enää nähnyt pakettini hyllypaikkaa, vaan joutui kaikki hyllyt käymään läpi, löytääkseen pakettini sieltä viimeisestä nurkasta.




Kuvituksena ne pari viikkoa vanhat asukuvat, joista höyrysin usb- johdon katoamisen yhteydessä. Johto siis löytyi ja toimii :D
Näissä kuvissa mulla on vielä pitkä tukka. Seuraavat kuvat odottaa koneella julkaisua, saatte jännätä mun tukkaa siihen asti (koska edes facessa ei siitä ole vielä kuvia, khehe) ;)

Toivottavasti teidän maanantai on ollut sujuvampi kuin mulla, kivaa viikkoa kaikille !:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)