sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Motivaatiota lenkkipolulle ja kotitreeniin

Aurinkoista sunnuntaiaamua !:)

Eilen lenkillä rupesin miettimään, mikä mua oikeesti motivoi juoksemaan kieli vyön alla, ja tekemään lihaskuntoliikkeitä vatsalihakset krampissa.
Ensimmäisenä tuli heti mieleen valmistujaismekko. Joo, se mahtuu mulle, ja näyttää kivalta mun päällä. Mutta mä voisin näyttää vielä kivemmalta se päällä... Got the point ?


Short-cocktail-dresses-hd001065_large
we♥it


No seuraavaksi sitten tuli mieleen mun päälaji, eli ratsastus ja ne pirun kisat, jotka on ihan kohta. Olis tosi kiva saada lihaskuntoa, jonka avulla hallita kroppansa sielä hevosen selässä. Eikä siitä kestävyyskunnostakaan olis haittaa, kun välillä tuppaa tulemaan sellainen "oota ope hetki, mä vedän henkeä, kun ei kunto riitä"- fiilis.

Tumblr_m2yfpkehqb1r9yws0o1_1280_large
we♥it

Kesää ajatellen, olis myös tosi kiva näyttää hyvältä mm rannalla (ikäänkuin mä kertaakaan raahautuisin mihinkään rannalle...), taikka ihan vaan shortseissa kaupungilla. Mulla on aika paha perse-/mahakompleksi nimittäin, ja olis kiva käyttää shortseja ja istuvaa toppia, ilman että joudun miettimään pömppömasua, tai löysänä heiluvia reisiä..

Tumblr_m37drczzgq1qzjls6o1_500_large
we♥it

Seuraavan kerran, kun motivaatio on kadoksissa, kaivan ensimmäisenä valmistujaismekon kaapista. Eiköhän sillä saa taas muistutetuksi, miksi tätä hommaa tehdään.


Kivaa sunnuntain jatkoa :)

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)