torstai 31. toukokuuta 2012

We rock

Mä en nyt tiedä mistä kirjoittelisin, pää kumisee tyhjyyttään (ei ollut uusi tieto, hehe).


Eilen käytiin luokan voimin viimeistä kertaa koululla. Saatiin jutella SPR:n kriisityöntekijöiden kanssa, ja käytiin läpi the maagista perjantaita. Iiik, mä oon huamen virallisesti lähihoitaja !:)
En villeimmissä kuvitelmissanikaan osannut odottaa, että jonain päivänä mulla oikeesti on se lakki kädessä, paperit kourassa, ja elämä edessä. Aika pelottavaa, mun ei enää koskaan tarvi istua koulun penkille (oikeestaan mua vähän himottais käydä joku haavanhoitoon liittyvä erikoiskurssi).


Kuvitukseksi tähän väliin eilistä asua. Farkkua, farkkua ja ... tpaita. 




Sen jälkeen, kun on ollu töissä vanhoissa farkuissa, valkosessa tpaidassa, ja vanhassa miesten hupparissa, ja lomaillu pari viikkoa, on tosi hassua joutua miettimään päällepantavaa. Tätä ei voi kutsua ees vaatekriisiks, tää on ennemminkin pukeutumishämmennystä. Oon tietenkin koko ajan lueskellu ahkerasti mm. Cosmoo, ja selaillu blogeja, joista hakenu inspiraatiota pukeutumiseen, mutta minkäs teet.




Jopas tuli taas sekavaa höpötystä, no can do, pistetään huomisen jänskäämisen piikkiin. 
Huippu viikonloppu olis kuitenki tiedossa, satoi tai paistoi !:) 

Haleja kaikille ja onnea viikonloppuna valmistuville !♥







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)