torstai 10. toukokuuta 2012

The Versatile Blogger Award



Kiitos Tiuhti♥





Säännöt / The Rules

1. Nimeä 15 bloggaajaa. / Nominate 15 fellow bloggers.

2. Kerro heille tunnustuksestasi. / Inform the bloggers of their nominations.

3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi. / Share 7 random facts about yourself.

4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen. / Thank the blogger who nominated you.

5. Lisää the Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi. / Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.





---


1. Oon tosi huono pukeutumaan mihinkään muuhun väriin kun valkonen/harmaa/musta
2. Mulla on "tosi hyviä ideoita", viimeisimpänä edellisessä postauksessa esillä ollut Detox- kuuri..
3. Näistä "tosi hyvistä ideoista" johtuen, mulla on satunnaisia kausia, olen mm. yrittänyt ryhtyä kasvissyöjäksi, siinä kuitenkaan onnistumatta.
4. En tule lasten kanssa toimeen alkuunkaan, musta ei ikinä olisi lastenhoitajaksi, en kestäisi.
5. En myöskään pidä kissoista, niillä on terävät kynnet ja hampaat. Tämän vuoksi olen niille "allerginen"
6. Säästän omaa ensiasuntoa varten. Parvekkeellinen kaksio keskustan lähettyviltä, kiitos.
7. Kiroilevan Siilin Antti- siili on lempi sarjakuvahahmoni :)


Huh, olipas haasteellista :DD


---


Haastan....
1. Ella T.
2. Elli
3. Kiia
4. ia/Colour me
5. Rva Melli / Kynttä pidempää

En haastele enempää ihmisiä, viiden keksimisessä oli jo tarpeeksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)